1 sie 2011

Odchodzę.

Bardzo mi przykro, ale muszę opuścić ten cudowny blog. Mam swój własny. Mam nadzieję, że jak ten blog się troszkę rozsławi będę mogła poprosić o powrotne pisanie jakiś ciekawych artykułów o modzie. Poza tym na 10 ni wyjeżdżam do Londynu. Na razie nie wypiszę się z załogi bloga. Dodam jeszcze zdjęcia z Londynu. Mam nadzieję, że miło spędzacie wakacje. Iza

15 lip 2011

Wakacje.

Jak zapewne wiecie są wakacje. ; P. I mam zamiar trochę odpocząć. Z tego ów powodu [xD] jadę na wiochę do rodziny : DD. Będę się uganiać za kurami. Jadę w pon. wracam w sobotę. W niedzielę czekają mnie odwiedziny u chrzestnej. Następny post będzie dopiero 25. Mam nadzieję, że poczekacie. :P

Wam kochani też życzę wypoczynku.
truskawa30/Iza.


P.S. - Chrzestna daje prezenty. :PP.

P.S.2 - Jak coś dostanę fajnego to napiszę posta. :D

14 lip 2011

Metamorfoza Natalia00077


PRZED: ładnie . podoba mi się, nie podobają mi siębuty , brakuje mi jakiejś narzutki i jest jakoś tak..pusto XD . ale to udany wstęp do ładnej stylizacji , i jeżeli byłabyś super star to chcę tę bluzkę co masz na sobie ;)
Ocena:9/10

PO: Dziewczęco , i niebiesko - turkusowo .;) , .
Podoba mi się . Dużo sukienek , - wszystkie w odcieniach niebieskiego i turkusu .
do tego kurteczka , kremowa . i buty złiżone z 2 par .
Dodałam kapelusz żeby zakryć kwiatka , i jakoś tak mi pasował . Brakuje mi paska . , i niezauważyłam że dałam krzywo sukienkę z ELLE . sorki .



Przed; Ładnie , nie podoba mi siębłyszczyk na całych ustach . , wygląda jakoś tak kiczoato , a poza tym na ustach tworzy się taka okropnie brzydka kreska , ciemna  , i ochydnie ją widać .
Oczy są okej , makijaż ich również  . Przyczepię się do nosa , bo go nie lubię. Fajnie że dałąś piegi , lubię kiedy lalka jest piegowata.KArnacja jest ładna.
Reszta okej .
Ocena : 8/10


PO: To , co widać . Zmieniłąm fryza , jest teraz  taki ' rawwr' . XD .
Cienie to Granat , czerń w zewnętrznym kąciku , bordo - cienka kreska nad poieką , i biały w wewnętrznym kąciku oka , na wszystkie cienie nałożyłam 2 warstwy granatu żeby to ujednolicić . Zrobiłam kolczyka w brwi i dałam pieprzyk pod oko .
Mam nadzieję że się podoba . ;)

11 lip 2011

1-sza stylizacja NSS.

Stylizacja NSS.
Elegancki, prosty, a zarazem ładny strój.


Snakeskin Clutch Purse - Princesa Poraccidente.
Piszę to dlatego, że mi się nazwa sklepu nie zmieściła. : ))

10 lip 2011

1 lekcja makijażu.

* Makijaż o skromnej nazwie brąz.


1. Malujemy brązową kredką poziomy pasek. Tak jak na obrazku.

2. Malujemy jasnobrązową kredką krótszy pasek na namalowanym wcześniej.

3.Malujemy brązowym cieniem kreskę nad 1 kreską ; DD. Jak na obrazku.

4. Potem już z górki. Malujemy powiekę mandarynkowym cieniem...

5. ... i żółtą kredką.
6. Usta malujemy żółtą szminką.

7. Policzki pudrujemy jasnoróżowym cieniem...

8. ... następnie brązowym. Na dole ; >.

9. Tuszujemy rzęsy. W taki przedziwny sposób.

KONIEC.!!! Dodajemy fryzurkę i pieprzyk. Jest pięknie.

Pomysł.!

Mam pomysł. Będę robić lekcje makijażu i stylizacje dla NSS. mam nadzieję, że wam się to spodoba.


truskawa30/Iza

3 lip 2011

Metamorfoza CherryLandrynka.

PRZED:
Kicz.! : ]. Kiczowate usta, kiczowate oczy, kiczowaty kolor włosów. : ]. Ładna fryzura. Makijaż nierówny. Nie podoba mi się.
Ocenka : 4/10

PO: Strasznie się maluje te oczy. Miałaś bardzo skromną kosmetyczkę. Zmieniłam kolor fryzurki i od razu lepiej. Kiczowate usta się nawet nie rzucają w oczy. :)

PRZED:
Weszłam na Twoją Doll i powiedziałam w myślach: OmG. Przydała by się ty czarna, skórzana kurtka i pasek. I już by było lepiej. Tak... Jest źle.
Ocenka: 5/10

PO1: Co tu dużo pisać. Ładnie. Powywalaj tylko z szafy darmówki. :D

PO2: Również ładnie. :D Jak na zawartość Twojej szafy jestem zaskoczona. :D
Rzeczy do stroju. Czerwonym kolorem są zaznaczone rzeczy, które występują w oby stylizacjach [takie info dla niekumatych].

Mam nadzieję, że się podoba. Nie mam nastroju do pisania. Z powodów niewyjaśnionych. C ;