(kliknij w obrazek , żeby powiększyć )
PRZED: Prze[raszam za krytykę ; OCHYDA . Części twarzy są do kitu . Usta , plastiki , oczy , - plastiki , karnacja - plastik.. Ogół: PLASTIK.Kolor włosów zlewa się z karnacją . Powieki pomalowane tylko jednym cieniem , nierówno i na biało .
Ocena : 2/10 - za to że dolka ma jakiś charakter { plastikowy , ale jednak }
PO: NA pierwszy strzał - WŁOSY . Długie i ciemniejsze , - brązowe loki . Oczy pomalowane NIERÓWNO . NIE UMIEM ICH MALOWAĆ.!! 14 prób , aż mi się spodobało . ! ;xx
Pomalowane WSZYSTKIMI cieniami jakie posiadasz .! Nie ma dodatków , bo nie pasowały .
PO 2 .: Włosy króciutkie , proste . Oczy kolorów , niebieskogranatowych . :D
Usta jasne .- szminką z LUXE , bo innej jasnej nie posiadasz . ;x
(kliknij w obrazek , żeby powiększyć )
PRZED : Jest ładnie , ale trochę nudno . Brakuje mi torby , jakiejśdużej .. albo ..nie , brakuje TYLKO torby ;D . Ocena : 8/10
PO1 ; Brązowo-bezowo-biało. :D CZyli w kolorze KAwy z Mlekiem :D -{ TA STYLIZACJA JEST ROBIONA POD PIERWSZY MAKIJAŻ PO ! } Białe rurki , buty DKNY , Żakiecik z Decades .Duża torba w cętki .
PO2 : Niebiesko - czarno-beżowo - MŁODZIEŻOWO >:D -{ TA STYLIZACJA JEST ROBIONA POD DRUGI MAKIJAŻ PO ! }Buty z archiwe , skarpetki z Bisou , Ukochane spodnie z Killach (które mam zamiar kupić jak tylko będę ss} Krótka kórtka , i czarny gorsecik ;d Brakuje mi torby , ale takowej nie było ;d
PODOBA SIE>?


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz