( kliknij na obrazek aby go powiększyć )
Przed : Jest idealnie . Wszystkie kolory się idealnie ze sobą łączą . Jedynie nie pasuje mi tu ten pasek z DKNY . Najbardziej urzekło mnie nakrycie głowy , jest takie nietypowe . :)
No i nie mogłabym zapomnieć o tych wspaniałych platformach wykonanych z kilku par ; )
Ocena : 9/10 .
Po : Wykonałam długą suknie , która według mnie jest wspaniała , aczkolwiek nieidealna .:)
Buty są wykonane z 2 par gdyż nie chciałam przesadzić ^^ .
( Poniżej przedstawię screen rzeczy z których ta właśnie suknia { oraz buty } została/ły wykonana/ne . }
Wydaje mi się że ten welon doskonale odzwierciedla klimat tego ubioru .
Ta stylizacja jest taka , nietypowa ( że tak się wyraże } gdyż robiłam ją w przypływie złościXD .
Byś może stąd postawiłam na czerń .? ;o
Screen :
( kliknij na obrazek aby go powiększyć )
____________________________________________________________________
( kliknij na obrazek aby go powiększyć )
Przed : No tu już ciut gorzej , ale nie tragicznie :)
Zacznijmy od części twarzy : nie podobają mi się te okropne brwi , ale oczy i usta są ładnie. Nos ujdzie .
Przejdźmy do make-up ' u .
Dodałabym tu jakiś pieprzyk koło oka lub na policzku :)
No i pomalowałabym rzęsy , aczkolwiek jest bardzo ładne wykonany makijarz oczu ^^ .
Jest staranny , równy i stonowany ^^ .
Bardzo lubię tę fryzurę .
Ocena : 9,5 /10
Po : ( Z góry przepraszam za nierówności w makjarzu }
Mój makijarz jest znacznie mocniejszy wykonałam go z czarnego,czerwono-różowego i brązowego cienia do powiek .Górną wargę pomalowałam czarną szminką , po czym przejachałam je całe różową :o .
Fryzury nie zmieniałam ,ponieważ idealnie mi tu pasuje ^^
Podoba się .? ;p
Pozdrawiam looca.
{ Napisz w komętarzu swoją opinię . Będe wdzięczna . :) }
Bardzo dziękuję za metamorfozę.
OdpowiedzUsuńW stroju 'po' nie za bardzo pasuje mi ta torebka, a bluzkę z LE założyłaś trochę krzywo. To tylko moje sugestia. Każdy ma przecież inny gust. Ale tak w ogóle to strój mi się podoba.
W moim makijażu 'przed' rzęsy są pomalowane, ale bardzo delikatnie i na niebiesko-biało [wejdź w mój profil i w przybliżeniu zobaczysz], ale ten błąd również wybaczam, bo to tylko drobnostka a poza tym słabo to widać. W tym sezonie dosyć modne jest nie malowanie rzęs, a że mi to odpowiada na stardoll to tak uczyniłam.
Makijaż 'po' podoba mi się. Pasuje do stroju. Tu nie mam nic do zarzucenia, bo lubię tak pomalowane powieki. ;]
Nie mnie oceniać czy cię przyjmą. Metamorfozy robisz dobre. Trochę w czytaniu przeszkadzają błędy ortograficzne, ale to nie jest najważniejsze.
Jeszcze raz dziękuję :*
olga03