28 lis 2010

m. summer.shake.

STRÓJ:
PRZED: bez komentarza . no comments . ..ochyda , paskuda .. jednym słowem..fuj .
jest nijako , pomieszane óżne style .. z tą odrzżającą czapką . , i dzwonami na czele .
wygląda jak choinka bożonarodzeniowa .
a przecierz śięta dopiero za kilka tygodni . , nie.?

PO: .. ojj było trudno . ale to kolejny dowód na to , że da się zrobić COŚ z NICZEGO. :)
postawiłam na klasykę.
spodnie zamieniłam na czarną mini , z rajstopami  ,w podstawowym kolorze .
do tego , biała bluzka i biała marynarka.
torebka stanowi doatek :)
podoba się .?

MAKIJAŻ:
PRZED:  masakra do potęgi.Nie podobają mi się włosy , okulary , no i ten kolczyk .
okulary są o tyle do kitu , o ile zasłaniają te oczy .
pomalowane na ciemny , brudnobrązowy kolor .
masakra , największa z tymi doczepianymi włosami . fuj .

PO: zdjęłam WSZYSTKIE dodatki .
oczy mają piękny , równy makijaż .
{podejrzewam że nowe konto  , to i makijaż z gotowców .} :)
włosy , : postawiłąm na rudy kolorek , i burzę loków . , mnie się cholernie podoba .:)
 a tobie ;).?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz