Ubiór :
Przed : Masakra .. nie mam słów . CIUCHY są okropnie dobrane . krawat nie psuje do kamizelki a kamizelka do spodenek . Jak byś dała innąkamizelkę albo zrezygnowała z karwatu i z spodenek a na ich miejsce dała jakieś długie to byłoby okej ;**
Ocenka : 2/10
PO : Postawiłam na elegancję .;)) Akcentem jest śliczna , aczkolwiek NIEWYKORZYSTANA PRZEZ CIEBIE spódnica ;* . do tego czarne rajtki , czarne kozaczki , czarny kapelusik , i czarno - złoto-biała sukienka która posłużyła jako bluzka . ;** ,
Nie jest żle ;D
Ocenka : 9,5/10 ;D
MEJKAP :\
Nie będę sięwysilać . powiem jedno ; JEST JESZCE GORZEJ NIZ MYŚLAŁĄM . ;x
fuuj .
ocenka : 0/10 ;x
PO : nie wyszło jak chciałą m . dałam długie włosy i kwiatuszek .
Ocenka : 6/10 . ;))
PODOBA SIĘ .? ;d

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz