27 lut 2011

Metamorfoza Pedrosia .



Ubranie : PRZED :
Jest ciekawie , aczkolwiek wg mnie , troszkę nudnawo . brakuje mi czegoś żywego ., czegoś .. łi , ła , łu . ;D Podoba mi się to co zrobiłaś używając peruki i "czapki  kapeluszopodobnej " HB . ;D Buty i torebka .. rroche ze sobą nie grają. , dałambym zamiast niej .jakąś DUŻĄ torbę :Dd
Ocenka : 9,5/10 ;D
UBRANIE PO :
Dałam moją ulubioną kazizelkę futrzastą HB . Pod nią kostium HB , bo nie umiałąm dobrać bluzki :D , NA to chustka .. .Torebka i bransoletka to dodatki .
Całości dopełniają ciężkie motocyklowe buty HB .:D { och . ile tu hb`s ów :D  }
Podoba się .? ;d


MAKIJAŻ PRZED : Podoba mi sie: )) JEst ciekawie .. lecz mejkap nie pasuje do ubioru . STARANNY , PRECYZYJNY makijaż . Gratulacje :DNiestety co do elementów twarzy mam zastrzeżenia .Nie podobają mis ieę OCZY , i USTA . oczy wyglądają jak palastikowe a usa są takie wredne :D  Odejmę ci pół punkta ;D  9,5 /10 .
 MAKIJAŻ PO  : Postawiam na brazowobordowy cien , do tego zaznaczylam wewnetrzne kaciki oka czarnym ;) , mocno wytuszowalam rzesi i dalam dlugie loki ;) .
PODOBA SIEPIEJ PRZED CZY PO >?!

1 komentarz:

  1. Strój po jest śliczny, skorzystam z niego :)
    Co do ust...tak wiem muszę je zmienić xD
    Bardzo mi się podoba :D Metamorfoza według mnie 10/10 :P

    OdpowiedzUsuń