Mejkap przed : Nie jest źle . Aczkolwiek nie jest też dobrze . Pospolity makijaż, czarno biały . ochydne sztuczne rzęsy { dolne - odejmę ci za nie }Pieprzyk w ogólnie dobrym miejscu ,.. wygląda troszkę sztucznie ;)
Ocenka : 8/10 ;)
Makijarz po : Masz mało kosmetyków . , ale za to fajną niebieskogranatową kredkędo oczuu.:)
Użyłam jej i jestem całkiem zadowolona z efektu ;)
Przesunęłam pieprzyk pod oko i jesst bardziej dorośle .
Włosy zmieniłam na krótkie , wycieniowane , napuszone . w kolorze ciemniejszej troszkęskórki od chleba ;) jest okej ;)) .
Ciuchy przed : Kolorowo , fajnie , buty nie pasuję . ;) , Nie będę się roztkliwiać . Nie podobają mi się i już . Reszta jest bardzo fajnie dopasowana .;pp ,
ocenka : 8/10 ;) { chyba lubięósemki ;pp }
Ciuchy po : postawiłąm { znowu } na elegancję ;) .
Niebieska bluzka , .. tfu .. nie niebieska tylko biała , niebieskogranatowa spódnica z czarnym tzw ." stanem " ;)
Do tego czarne rajstopy , naszyjnik , { perełki } , , szalik , i buty z dwóch par ;) , takie sanałki , rzymskie z kryształkami a na nie szpilki .. bo innego nie wymyslę ;pp .ĘĘd.. uwaga proszę państwa .. kapeluteek.!!!!! .:DD .
Brakuje mi tylko czarnej pikowanej torebki z DECADES- od Chanel { chyba po 6 sd , albo 8 ;D }
PODOBA SIĘ .?D:

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz