PRZED : Soprtowo . Bluzka z MissSixty , NIE podoba mi się.
Nie pasuje tu ten aparat , albo skatpety . A LEGGINSY - getry . to już wogóle .
Nie , nie , nei . Nie podoba mi się .
6/10
PO : elegancko . Kolorstycznie okej .
Buty z dwóch par , lateksowe getry , torba w ręce .
Sweterek HB , na niego pasek .
I kocie uszy , dla drapieżnośći .
Mrauu .
PRZED ; Plastiik . Za dużo pieprzyków . Oczy są za wysoko pomalowane .
CZęści twarzy są okej , poza ustami , są jakbyś .. ugryzłą jabłko i je chciała wypluć .
{ jak ta postać z komixxów
}
Kolczyki są na włosach , rzęs nie nawidzę .
Policzki okej . Nie lubiem tej fryzki .
8/10
PO : Drapieżniej , tak do stroju .
Kolczyk jak u Ke$hy ,
RZęs nie znoszę, ale tu mi pasowały .
Krótka czarna fryzurka i duże kolczyki KOŁA W USZACH a nie na włosach .
Mejkap czarno - biały - popularny .
usta zaróżowione .
I różna policzkach .


Noo... może być. Ale moim zdanie wyglądam bardzo ładnie. Wiesz... każdy ma swój styl. Staram się być oryginalna. ;].
OdpowiedzUsuńDziękuję. ;*
Caliope14 .