15 kwi 2011

Metamorfoza Maggie_Mascare

NA WSTĘPIE powiem , że nigdy nie miałam aż tylu zamówień na metki ;D
Wszystkim dziekuję ;****

Makijaż  PRZED : Nie powiem nic . Bo nie ma co ;D
Jest pięknie ;D
10/10 .


MAKIJAŻ PO : Szkoda że nie masz ANI JEDNEGO cienioa ; c . ale nic . Rzęsy na czarno , oczy zrobione kolorem z pieprzyków . { bo miałąś ich dużo a do włosów pasowały } Fryz został bo go ubóstwiam .
Usta na ciemno , potem jasno , i jeszcze raz ciemno różowo ;d




Przed ; Nie mam słów . Dotąd twoje stylizacje bardzo mi się podobały .. ale teraz..??
JEST DUUŻO LEPIEJ .!
To chyba najlepsza twoja stylizacja !!
Wszystko do siebie pasuje ,
Cudaczna kiecka .:D
Kochane rękawiczki .
Taka .. arystkokracja :D
XD .
10/10 >! 

PO : Wiosennie . Sukienka , kilka spódnic , białe rajstopy , czerwone rajstopy , i te zakolanówki z butami :D
Brązoe butki , plecaczek w kwiatuszki , i kurteczka ;D
Okularki dodają klasy .:D




PODOBA SIĘ .?

1 komentarz:

  1. Dziekuje kochana :* jest pieknie!! Tez zaluje ze nie mam, ale ss nie jestem i nie mam zamiaru byc :D

    OdpowiedzUsuń